Apa tu Popia Snack?
Firstly, Popia Snack adalah makanan kudap-kudap, banyak kudap-kudap lain di luar sana dah berjaya, Ekin nak cuba untuk Popia Snack. Selalu time yang best makan kudap-kudap ni, bila korang tengok TV, main game, bila korang buat kerja dan bila korang teringin nak makan. Ekin start buat Popia Snack untuk makan-makan di rumah yang menjadi tester family, anak buah dan kawan Ekin. Kawan-kawan yang bagi semangat untuk buat Popia Snack.
https://twitter.com/bynoorasyikin/status/1378004953319403520



